hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > قم > قم| اجرا و اصلاح هندسی طرحهای ترافیکی معابر منطقه ۴

قم| اجرا و اصلاح هندسی طرحهای ترافیکی معابر منطقه ۴

شهردار منطقه ۴ قم از اجرا و اصلاح هندسی طرحهای ترافیکی معابر این منطقه خبر داد.

شهردار منطقه ۴ قم از اجرای طرحهای ترافیکی و اصلاح هندسی معابر اصلی و فرعی در سطح منطقه ۴ با هزینه ای بالغ بر ۶۰۰ میلیون تومان در خرداد ماه سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار رویداد ایران از قم، مهندس مهدی اصفهانیان مقدم شهردار منطقه با اعلام این خبر افزود: به منظور ارتقاء سطح ایمنی تردد و بهبود خدمت رسانی به شهروندان در سطح معابر اصلی و فرعی منطقه اقداماتی از قبیل نصب دوربین های کنترل سرعت ، اصلاح هندسی ، جدول گذاری و خط کشی و نصب تابلوهای راهنمایی و رانندگی  صورت پذیرفت .

وی با اشاره به طرحهای انجام شده در ماههای اخیر و بررسی طرحها و پروژه های زیر بنایی و ساختاری در سطح منطقه با در نظر گرفتن اولویت ها  و پیش بینی در بودجه ۹۸ گفت: به منظور افزایش ضریب ایمنی با رویکرد کاهش تصادفات  و نیز تسریع در عبور و مرور وسایل نقلیه و خدمت رسانی به شهروندان طرح و پروژه جدول گذاری رفوژ وسط خیابان بهشت و نیز اصلاح هندسی جداول پارکینگ ۹ دی حد فاصل خیابان مصلی تا بلوار امین با هزینه ای بالغ بر ۳۲۰ میلییون تومان در خرداد ماه سال جاری اجرا شده است.

شهردار منطقه۴ در ادامه از انجام عملیات خط کشی،نقوش و علائم و جزیره های میانی معابر اصلی و فرعی بلوار امین و بلوار زائر ،شوارع شهرک شهید زین الدین و ایثار و  نیز نصب تابلوهای ترافیکی و راهنمای مسیر و نصب چراغهای چشمک زن و علائم راهنمایی و رانندگی با هزینه ای بالغ بر ۲۸۰ میلییون تومان در سطح منطقه نام برد.

اصفهانیان مقدم با بیان این مطلب که خدمت رسانی به شهروندان از وظایف خود و اهداف مدیریت شهری می باشد از شهروندان در خصوص همکاری با خادمین خود با مجموعه شهرداری در اجرای پروژه ها  تقدیر و تشکر نمود.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد